A vízbő’ veszi ki a zokszigént…

2011.06.28. 00:03 rosettif

 
Üdv, Emberek! Bemutatkozás:
 
Itt jövök Én – személyesen és/vagy személytelenül – a Nagy Semmiből és/vagy azon túl… (Esetleg a nyúlon túl.) Mivel nem vagyok az a kifejezett Szorgalmatos Blogolós János, ezért várhatóan nem lesz túl nagy pezsgés itt. Nem is ez a lényeg. Azért foglaltam le ezt a blogoldalt is – mint ahogyan azt a másik domainczímet és a hozzá való tárhelyet is – immáron több éve (és azért nem használtam őket ezidáig semmire), mert – elméletben – kezdetektől fogva készültem egy saját kis honlap beindítására, csak valahogy soha nem volt kedvem… megvalósítani ezt. Most egyszer csak – számomra is váratlanul, sőt, már-már szinte meglepetésszerűen – kedvem támadt rá. Tehát mégis beindítottam. (Mottó: „Tudtam én – csak nem sejtettem…”) Azaz nem ez itt a fő lényeg: az a másik weboldal. Mint ahogy a költő mondja: százszor messiások a japán messiások, és háromszor dagadta meg Lúdas Matyi Jézust. Ide majd csak akkor posztolgatok ezt-azt, mikor ottan publikálok valamilyen gomolyabb lélegzetű projektumot avagy termeszesebb észosztást, és arra szeretném a figyelemfelhívni. Mondák is a parasztpszichológusok, amikor a Mátyás király meghalt: az igazság odaát van. Kérem, kapcsolja ki.
 

istennyila.hu/

4 komment

Címkék: isten istennyila nyila

A bejegyzés trackback címe:

https://istennyila.blog.hu/api/trackback/id/tr173073612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Celtic 2011.08.05. 08:36:08

Felvennem a News readerbe, ha lenne olyanom :) De igy marad az, hogy neha idenezek, mert a stilus roppant szorakoztato :)

rosettif · http://istennyila.hu/ 2011.08.06. 00:40:04

Stílus: kópirájt by Szalacsi. :)

Van 2011.08.10. 23:48:38

Üdv!
Jól látom, hogy a programozástól el teccett fordulni? Nem lesz már Vér meséi...?

rosettif · http://istennyila.hu/ 2011.08.11. 02:27:19

@Van: E. Gy. mindfölött. Tényleg elfordultam, sajnos. A vér meséi nem lesz, az már régen biztos; sajnálom. (Esetleg valami más... Lehet, hogy még nem késő?)
süti beállítások módosítása